Strona główna » Dostawa

Dostawa

DOSTAWA

alt
alt

Wysyłka zamówionego towaru jest realizowana w kilku wariantach:
 
  • Kurier InPost - paczka ubezpieczona z przedpłatą lub paczka ubezpieczona pobraniowa
przy zamówieniu złożonym do godziny 13:00 wysyłka w tym samym dniu ( jeśli widnieje informacja wysyłka natychmiastowa )

 
  • Kurier DPD - paczka ubezpieczona z przedpłatą lub paczka ubezpieczona pobraniowa
przy zamówieniu złożonym do godziny 14:00 wysyłka w tym samym dniu ( jeśli widnieje informacja wysyłka natychmiastowa )

 
  • Paczkomaty InPost - paczka do paczkomatów z przedpłatą
przy zamówieniu złożonym do godziny 14:00 wysyłka w tym samym dniu ( jeśli widnieje informacja wysyłka natychmiastowa )



*. Koszty wysyłki:
  • Koszty wysyłki pokrywa kupujący lub sprzedawca w zależności od produktu oraz kwoty zamówienia.


Pobranie przesyłki jednorazowo nie może przekroczyć kwoty 11.000 zł.


Status przesyłki można sprawdzić (po godz. 16:00 danego dnia w którym została wysłana paczka)

 
  • DPD - https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
  • InPost - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek


UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że jego stan jest niezmieniony ( nie był używany, posiada oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie wraz z dołączonym osprzętem )
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto  w ciągu 14 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Uszkodzenie przesyłki przez firmę kurierską

Co zrobić w przypadku, gdy przy odbiorze okazuje się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie? Kto powinien składać reklamację, jeśli klient taką przesyłkę odebrał?
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.
Pokwitowanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń ma daleko idące konsekwencje. W przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia (art. 76 Prawa przewozowego, Dz. U. z 2000 r. nr 50, poz. 601 ze zm.). Jeśli jednak szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie siedmiu dni zażądał ustalenia jej stanu, prawo do odszkodowania nie wygasa. Mogą się jednak pojawić trudności z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego, sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika.

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia.

Z roszczeniami wobec przewoźnika może występować nadawca lub odbiorca, w zależności od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania przesyłką. Prawo nadawcy do rozporządzania nią wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał przesyłkę. Zatem przyjęcie przesyłki przez odbiorcę powoduje, że to jemu, a nie nadawcy przysługują roszczenia wobec przewoźnika.
Spisanie protokołu nie zwalnia z obowiązku złożenia przewoźnikowi reklamacji i zażądania odszkodowania. Jeżeli przewoźnik udzieli negatywnej odpowiedzi na reklamację albo ją zignoruje i w terminie 3 miesięcy od doręczenia mu reklamacji nie zapłaci dochodzonych należności, można wystąpić przeciw niemu na drogę sądową. W razie uszkodzenia przesyłki, odszkodowanie ustala się w wysokości odpowiadającej procentowemu zmniejszeniu się wartości. Oprócz odszkodowania przewoźnik jest obowiązany zwrócić odpowiednią część przewoźnego i innych kosztów związanych z przewozem.
Roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenie przesyłki dochodzone od przewoźnika przedawniają się po roku. Czasu oczekiwania na odpowiedź na reklamację (nie więcej niż 3 miesiące) nie wlicza się do terminu przedawnienia roszczeń przeciw przewoźnikowi.

Przejdź do strony głównej

Producenci

7Ryms8SINNAGFAphotoAkurat LightingAngelbirdAputureAtomosAudio-TechnicaAVMATRIXBenroBlackmagic DesignBOYACamrockCanonCloud MicrophonesCommliteContour DesignDatavideoDESVIEWDJIDuracellDZOFilmExascendFeelworldFeiyuTechFilmgrafFotonFotoproGenesis GearGGSGlareOneGodoxGrass ValleyHähnelHollylandHOSAHOYAIRIXJOBYK&F ConceptKenkoKUPOLAOWALexarLibecLilliputLoweproMAGIXManfrottoMarantzMASSANANLITENewellNowsonicPanasonicPeak DesignQuadraliteRGBlinkRODERolandSamyangSanDisksaramonicSennheiserShimodaSigmaSiruiSmallRigSomitaSonySWITSyncoTakewayTamronTASCAMTenbaThink TankTokinaUlanziVelbonViltroxvMixVoigtlanderYolo LIVYongnuoZEAPONZeissZhiyunZITAYzoom
rozwiń wszystkie marki
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu